Naša priča
Kako je nastao brend Giovani®
Naš brend i naši proizvodi nastali su nakon temeljitog istraživanja tržišta i proizvodnih mogućnosti. Cijelom procesu posvetili smo puno vremena kako bismo vam donijeli proizvode najviše kvalitete. Naša ideja rodila se kao odgovor na pitanje, kako postići da odjeća miriše i bez klasičnog parfema. Cilj je bio da rublje nakon pranja ne bude samo čisto, već i dugotrajno mirisno. Uobičajeni omekšivači ostavljaju miris tek kratko ili ga nema uopće. Tako gube svoju svrhu. Naš parfem za rublje ostaje prisutan još dugo nakon što rublje izađe iz perilice.
Želimo s vama podijeliti put koji smo prošli kako bismo stvorili ne samo ove luksuzne parfeme za rublje, nego i druge posebne proizvode koji su im se postupno pridružili.
















POKRETANJE BRENDA I PRVI IZAZOVI
Na Svetog Nikolu 2022. službeno smo pokrenuli prodaju u našim prvim dvama webshopovima za Hrvatsku i Slovačku. Stvorili smo premium stranicu koja i danas služi kao inspiracija mnogim webshopovima.
Tome je prethodilo više od godinu dana testiranja mirisa. Isprobali smo preko 30 talijanskih brendova parfema za rublje i sve dostupne lokalne marke. Naš je cilj bio stvoriti parfeme za rublje koji će biti najsnažniji i najpostojaniji na tržištu.
Između 148 prijedloga odabrali smo konačni logo Giovani®, a etiketa je proizašla iz 133 različita vizualna koncepta. Pokrećemo prve kampanje, stižu prve narudžbe i s uzbuđenjem pratimo reakcije kupaca. Tada počinje naša priča.

RAKETNI START I LOKACIJA ZA PREUZIMANJE
Odmah u siječnju zabilježili smo ogroman interes za naše proizvode. Miris, kvaliteta i dizajn odmah su osvojili kupce. Prva serija parfema za rublje rasprodala se nevjerojatnom brzinom. Reakcije su nadmašile očekivanja i potvrdile da idemo pravim putem. Istovremeno smo otvorili lokaciju za preuzimanje u Košicama, kako bi kupci mogli preuzeti narudžbe i osobno. Ova kombinacija fleksibilnosti i kvalitete već nam je na početku godine osigurala snažnu startnu poziciju.

EKSPANZIJA I VAL POZITIVNIH RECENZIJA
U travnju smo u potpunosti pokrenuli prodaju u Mađarskoj i otvorili još jedan webshop. Brend Giovani® brzo je osvojio naklonost kupaca i izvan granica. Odaziv je bio iznimno pozitivan – društvene mreže i recenzije na raznim provjerenim online platformama preplavili su tisuće oduševljenih komentara. Naša filozofija kvalitete, pažnja na detalje i poseban doživljaj za kupce pokazali su se kao ispravna strategija. Postali smo cijenjen brend i inspiracija mnogim konkurentima.

LIMITIRANE EDICIJE I LUKSUZNI REDIZAJN
Ljeto 2023. donijelo je mnoštvo noviteta. Dodali smo dvije ekskluzivne limitirane edicije parfema za rublje. Zelenu, slatko-svježu METALLIC GREEN i crvenu RED CASHMERE, inspiriranu poznatim ženskim parfemom. Oba mirisa kupci su odmah zavoljeli i rasprodali rekordnom brzinom. Uz to smo unaprijedili dizajn etiketa – dodali smo zlatne metalik uzorke, 3D elemente i baršunastu površinu. Rezultat je još izraženiji luksuzni izgled koji savršeno odražava karakter brenda Giovani®.

ZAŠTITA ŽIGA I ULAZAK NA RUMUNJSKO TRŽIŠTE
Brend Giovani® postaje snažan igrač na tržištu, pa smo ga službeno registrirali kao zaštićeni žig. Ovaj potez štiti naše jedinstvene ideje i proizvode od kopiranja. Giovani® je original – stvoren od temelja s naglaskom na kvalitetu, luksuz i vlastiti identitet. U rujnu smo se istodobno proširili na Rumunjsku, gdje smo pokrenuli novi webshop i otvorili veliko tržište s milijunima potencijalnih kupaca. Naš brend tako i dalje raste, ne samo vrijednošću, već i geografski.

NOVI PROSTORI, SVIJEĆE I PRVA TRGOVINA
Krajem 2023. suočili smo se s izazovima enormnog rasta. Preselili smo se u nove prostore, pet puta veće od prethodnih, ali su se i oni brzo ispunili. Nakon samo nekoliko tjedana počeli smo koristiti i vanjska skladišta. Istodobno smo predstavili mirisne svijeće Giovani® s istim popularnim mirisima kao naši parfemi za rublje. Zahvaljujući prirodnom palminom vosku i premium dizajnu, odmah su pronašle svoje mjesto u domovima. Točno godinu dana od osnutka brenda otvorili smo i svoju prvu fizičku trgovinu – luksuzni showroom u samom srcu Košica.

PRVA GODIŠNJICA I NOVI PRIRODNI PROIZVOD
Nakon godinu dana na tržištu jasno je da je Giovani® najbrže rastući brend parfema za rublje u regiji. Postigli smo uspjeh kakav u ovom segmentu u prvoj godini nema presedana. S novom energijom zakoračili smo u 2024. i proširili asortiman ekološkim kuglicama za sušilicu. Ručno se izrađuju u Europi od 100 % prirodne vune i dizajnirane su tako da štede vrijeme, energiju i okoliš. Ovim proizvodom potvrđujemo svoju usmjerenost na održivost, odgovoran pristup proizvodnji i ljubav prema detaljima.

DVOSTRUKA EKSPANZIJA I DUGO OČEKIVANA NOVOST
U travnju smo ostvarili dva važna prekretnika. Otvorili smo webshopove u Njemačkoj i Austriji, čime su naši proizvodi postali dostupni za dodatnih 93 milijuna stanovnika. Ti su tržišta ključni korak u međunarodnom širenju brenda Giovani®. Istodobno smo lansirali dugo očekivani miris FRANCIS SIGNATURE, inspiriran legendarnim parfemom. Njegov razvoj najavili smo još u jesen prethodne godine, a predstavljanje je izazvalo ogroman interes kupaca.

NOVI MIRISI I ULAZAK NA STRATEŠKA TRŽIŠTA
U proljeće smo predstavili dva nova mirisa parfema za rublje – FRESH COTTON, koji podsjeća na svježe oprano rublje, i poseban slatki miris ITALIANO, koji su kupci odmah zavoljeli.U narednim mjesecima proširili smo poslovanje na dva važna tržišta – Italiju, kolijevku mirisa, i Poljsku, jednu od najvećih ekonomija srednje Europe. Ulazak na ta tržišta donio je nove izazove i velika očekivanja, koja smo uspješno savladali. Ukupan broj naših zadovoljnih kupaca na svim tržištima premašio je 750 000.

EKOLOŠKA NOVOST I ŠIRENJE NA BALKAN
Samo mjesec dana nakon predstavljanja više novih mirisa proširili smo ponudu ekološkom alternativom – trakicama za pranje rublja. To je moderno, lagano i kompaktno rješenje koje štedi prostor u kućanstvu, ali i planet. U istom razdoblju nastavili smo s ekspanzijom. U ožujku smo ušli na hrvatsko tržište, a mjesec kasnije i u Sloveniju. Zahvaljujući ranijem iskustvu, otvaranje je proteklo glatko. Brend Giovani® tako nastavlja ostvarivati svoju viziju da postane lider u segmentu mirisa za dom u cijeloj Europi.

PROŠIRENJE KOLEKCIJE I BOŽIĆNA LIMITIRANA EDICIJA
Kraj godine bio je u znaku mirisa. Ponudu smo obogatili s tri nova parfema za rublje – LEMON BOUNTY sa svježim citrusima i kremastom notom, SPICY KISS s orijentalnim začinskim tonovima i MYSTIC MAN, našim prvim muškim mirisom. Kupce smo dodatno razveselili božićnom edicijom CHRISTMAS PIE, dostupnom kao parfem za rublje i mirisna svijeća. Spoj jabuke, cimeta i klinčića unio je u domove blagdansku atmosferu, a ova limitirana kolekcija postala je omiljeni poklon. Ukupan broj dostupnih mirisa porastao je na 17.

ULAZAK NA ALLEGRO I PRIZNANJE OD KUPACA
Travanj nam je donio dvije velike vijesti. Naši proizvodi od sada su dostupni na najvećoj poljskoj marketplace platformi Allegro.pl, koju mjesečno posjećuje više od 22 milijuna korisnika. Ovom ekspanzijom još smo bliži poljskim kupcima i dodatno jačamo svoju poziciju na dinamičnom e-commerce tržištu.
Istodobno smo primili veliki broj iznimno pozitivnih recenzija koje potvrđuju povjerenje kupaca diljem zemalja. Upravo to povjerenje motivira nas da ne posustajemo i nastavimo raditi ono što najbolje znamo – donositi ljepotu mirisa i kvalitetu u svakodnevni život.

DUGO OČEKIVANI GEL ZA RUBLJE
Na želju kupaca proširili smo ponudu novim proizvodom koji savršeno funkcionira u skladu s našim prepoznatljivim parfemima za rublje. Gelovi za rublje Giovani® spajaju visoku učinkovitost s ekološkim pristupom. Zahvaljujući koncentriranoj formuli učinkovito uklanjaju nečistoće već na niskim temperaturama, a pritom čuvaju boje i strukturu tkanina. Njihov nježan miris osmišljen je tako da skladno nadopunjuje naše parfeme za rublje, čime se pojačava i produžuje njihov miris. Dostupni su u dvije varijante: FRESH s blagim mirisom eukaliptusa i citrusa te SWEET s nježnom cvjetnom aromom.

ULAZAK U NOVU KATEGORIJU PROIZVODA – PARFEMI GIOVANI®
Iz mirisa koje već poznajete i volite stvorili smo parfeme za tijelo – za još osobnije iskustvo. Nakon godina razvoja i na temelju želja naših kupaca dolazimo s najvećom novosti u povijesti brenda Giovani®. Naši parfemi nastali su kao prirodan nastavak ikoničnih parfema za rublje. Zadržavaju njihov prepoznatljiv karakter i podižu ga na novu razinu – izravno na vašu kožu. S visokom koncentracijom od 20 do 30 % parfemi Giovani® pripadaju kategoriji extrait de parfum, zbog čega su iznimno postojani i zavodljivi.

EKSPANZIJA U BUGARSKU I GRČKU
Nakon uspješnih ekspanzija u prethodnim mjesecima, tijekom ljeta 2025. ušli smo na još dva tržišta – Bugarsku i Grčku. Naši proizvodi, od parfema za rublje do svijeća i ostalih artikala, sada su dostupni i kupcima koji traže kvalitetu, dizajn i izvanredne mirise na jugoistoku Europe. Grčka predstavlja za brend Giovani® još jedan važan korak na putu prema izgradnji snažne pozicije na cijelom europskom tržištu. Naši mirisi uvijek pronađu svoj put, bez obzira na jezik ili granice.

Na gornjoj vremenskoj traci možete jasno vidjeti našu priču o brandu. Ali detaljnije ćemo opisati i naše pune početke. Ulja za pranje rublja koja sadrže parfemske mirisne esencije potječu iz Italije, otuda i naziv naše marke, nazvane po talijanskoj riječi Giovani®.
Posvetili smo veliku pažnju razvoju i pripremi proizvoda i branda. Kako na kvalitetu samog proizvoda, tako i na logo koji je izradio cijeli tim grafičkih dizajnera. Prve inačice našeg logotipa bile su različite inačice velikog G. Naposljetku, ideja je začeta da uključi konturu kapljice u logou koja simbolizira da su naša parfemska ulja za pranje rublja zapravo tekućina. Giovani® logo prenosi luksuz i kvalitetu naših proizvoda. Parfemi za pranje rublja Giovani® razvijeni su u Europskoj uniji, što jamči njihovu sofisticiranost na najvišoj mogućoj razini kvalitete . Nabavili smo najfinije mirisne esencije i sastojke na tržištu u rodnom mjestu svih parfema za pranje rublja, Italiji.
Razvoj linije proizvoda Giovani®
No, vratimo se na početak našeg putovanja. Nakon što smo vrlo pažljivo odlučili tko će za nas razviti te proizvode, pristupili smo samom testiranju mirisa. Ovaj proces odabira pravih koncentriranih mirisnih esencija i sastojaka trajao nam je više od 9 mjeseci, samo da odaberemo najidealnije mirise za vas.
Prije nego što smo počeli razvijati naše parfeme za pranje rublja, prvo smo testirali postojeće brendove. Prvi plan je bio dovesti neke od postojećih brandova. Stoga smo se fokusirali na testiranje što više parfema za rublje iz Italije. Tamo su stvoreni ovi proizvodi. Na talijanskom tržištu postoji više od 40 različitih marki parfema za pranje rublja. Tako smo pristupili praktički svim proizvođačima i trgovcima. Testirali smo oko 30 talijanskih brandova. U ovom testiranju postupno smo otkrili da talijanski parfemi za pranje rublja nemaju željeni intenzitet mirisa niti željenu trajnost mirisa. Niti jedan brand nije ispunio naša očekivanja, čemu smo se nadali prema recenzijama nekih slovačkih kupaca. Talijanski parfemi za rublje bili su daleko od običnih omekšivača rublja. Neki su bili malo mirisniji, ali nikad nije bilo baš kako treba.
Nakon ovog temeljitog testiranja postojećih talijanskih brendova, odlučili smo napraviti vlastiti proizvod i pokrenuti vlastiti brand. Uslijedili su dugi mjeseci pripreme i razvoja u suradnji s parfumerima i specijaliziranim proizvođačima. Naše mirise dizajnirao je i kreirao tim stručnjaka za parfeme. Miješanje parfema je složena alkemija, stoga smo oduševljeni što imamo tim takvih stručnjaka na raspolaganju tijekom procesa razvoja.
Giovani® proizvodi su visoko koncentrirani, sadrže parfemske esencije koje će savršeno namirisati vaše rublje i dom. Ne zanima nas samo sam miris, već i njegova kvaliteta, postojanost ili neškodljivost za kožu. Prilikom odabira mirisa također smo se fokusirali na to da naš brand sadrži niz korištenih aroma među kojima ćete pronaći slatke, svježe ili začinske mirise. Među Giovani® proizvode uvrstili smo one inspirirane svjetskim brandovima kao što su Dolce Gabanna ili Yves Saint Laurent, između ostalih. Budući da neki parfemi prednjače na svjetskom tržištu, bilo nam je imperativ da parfemska ulja za pranje nose iste tonove ovih mirisa, što će zasigurno cijeniti svaki naš kupac.
Konačne proizvode podijelili smo po mirisu na različite boje pakiranja. Oni su usko povezani s imenom i mirisom u jednom. Svaka boja i naziv predstavljaju miris dotičnog ulja. Imamo 6 osnovnih mirisa za rublje. Međutim, naša posebnost su ograničena izdanja, koja su jača u određenim sastojcima i koncentraciji. To ne znači da su naši ostali parfemi nekako značajno slabiji. Ograničena izdanja su specifična po tome što im je koncentracija nešto jača, pa je potrebna samo manja količina. Ograničeni su u broju i neće se ponovno pojaviti nakon što budu rasprodani. Uglavnom su dizajnirani prema skupim svjetskim parfemima. Limitirana izdanja će se redovito mijenjati, primjerice, prema sezoni ili omiljenim mirisima, prema trendovima u svijetu parfema, što će voditi naš tim iskusnih stručnjaka kod kreiranja svakog novog limitiranog izdanja Giovani® mirisa.
Prilikom stvaranja naše robne marke i ulja za pranje, poseban naglasak stavili smo na to da ovi proizvodi budu kvalitetni, dugotrajni u svom mirisu i intenzitetu, bezopasni i na kraju, ali ne manje važno, jedinstveni. Željeli smo na tržište iznijeti najkvalitetniji i najupečatljiviji proizvod za naše kupce i njihovu odjeću ili ostalo rublje, što smo na kraju i uspjeli.


